ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

Stum intensiv kväll

Kategori: Vanligt

Till följd av min enerigkrävande och ihärdiga förkylning (som förstört i stort sätt hela mitt lov) har jag tappat rösten och känner mig ytters handikappad eftersom jag i vanliga fall är en pratkvarn och älskar att diskutera och dela med mig av mina åsikter. Eftersom min släckt är här blev det givetvis en hetsk diskussion tidigare under kvällen och jag som sparat min röst under hela dagen kunde inte motstå att lägga mig i och bidra med en och annan kommentar med min bräckliga och sköra röst (jag fick i alla fall fram något förståligt någongång då och då) och eftersom samtalsämnet bland annat var ett av mina favoritämnen blev jag eld och lågor. Nu är jag orolig över hur jag kommet låta i morgonbitti, om jag kommer ha någon röst kvar alls. 
Men men..det var en intressant kväll.

Nu ska jag sova och vila rösten några timmar. Imorgon skall jag prova den igen. Godnatt  
Kommentera inlägget här: