ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

Gott Nytt År då... antar jag

Kategori: Vanligt

 
 

Så, Gott Nytt År då antar jag. 

Nu är 2014 här, som kommer vara precis som alla andra år. Jag borde ha skrivit ett inlägg igår kväll men jag var fullt upptagen av att lyssna till explosionerna och trösta min hund, han var livrädd. 

Jag har faktiskt några nyårslöften den här gången! 

  • Gå ner i vikt! 
  • Inte äta godis 
  • Plugga mer
  • Sluta tycka synd om mig själv

Japp, vi får se hur det går dem det. Finns det någon någonstans som lyckats hålla sina nyårslöften? Eller är det bara jag som är jättebra på att sätta löftena och sedan usel på att hålla dem? Fick lite sena julklappar igår också. Dom är jättefina, de är mina ända julklappar för i år. 

För exakt ett år sedan vid den här tiden började jag och mitt ex att dejta. Haha, vi var verkligen inte gjorda för varandra... vi kunde inte ens hålla ihop i ett år. Men fuck him, jag har faktiskt kommit över honom nu. 

Det kanske finns ca 3 % känslor kvar, men dem suddas snart ut. 

Jag tycker nu mera om någon annan, även om dem känslorna är lika omöjliga och dömda att dö. 

Jag gick till S dörr och han delar tydligen den med någon Eriksson. 

Jaja, jag känner inte ens han, han kan mycket väl vara en pedofil, en alkoholist, knarkare, maffia, vad som helst. 

Även om jag inte kan låta bli att svimma lite inombords varje gång jag lyckas möta hans gudomliga bruna ögon. 

 

Jaja, nog tjafsat om mig. Ha ett fint nytt år. 

Kommentera inlägget här: