ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

Fortsatt stämning med Millennium

Kategori: Vanligt



Släkten är här. Men jag blev som gladast när Kent tittade förbi. Jag vet inte vad jag känner för honom, eller vad som beskriver vår relation bäst. Jag är inte kär i honom, men jag skulle kunna va. Det ända jag vet är att han gör mig glad, gladare än vad någon kan göra mig. Jag är lite rädd för framtiden, jag vill inte splittrad från Kent! Han är en av mina bästa vänner. 

Nu sitter jag i soffan bredvid min sovande bror, vi har dragit oss tillbaka från de andra. Jag har inte haft tid att läsa men nu passar jag på att fortsätta försjunka ner i Flickan som lekte med elden

Ha det bra i framtiden. 
Kommentera inlägget här: