ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

TV blir min framtid

Kategori: Allmänt

Ensam med syrran, lovet har börjat och det ska bli skönt med vila. Ändå känner jag en slags ångest inför all ensamhet och tid som bara kommer flyga iväg. Jag kommer inte kunna gör något åt det, jag har inga vänner. Jag tänker på S, nu kommer jag inte få se honom på ett tag. Han ska resa bort, till sitt eget.
Jag funderar mycket på framtiden. Vad den kommer föra med sig. Egentligen inser jag ju att det är slöseri med tid eftersom det inget tjänar något till hur mycket jag funderar, det bästa man kan göra är nog att leva i nuet och inte tänka så mycket på det som skall komma.

För det mest logiska är att det som kommer hända, är det som redan hänt alla andra. Inget nytt kan någonsin hända. Jag kommer inte få några super krafter, inte träffa min dubbelgångare eller själsfrände.

Jag är inte olycklig, jag mår faktiskt bättre än vad jag gjort på länge. Det är ett ilandsproblem att gnata om för mycket tid, jag kommer få massa tid för min kreativitet. (Även fast jag vet att det inte kommer bli så, jag kommer sitta vid tv hela tiden)

hon har försökt nå mig två gånger på ett dygn, det är ganska mycket. Hon förstår inte att jag är upptagen. Och förresten har jag inte så stor lust för att träffa henne heller.


Jaja, jag har det bra jämfört med många. Nu ska jag återgå till min väntan på att familjen skall anlända. Ses

 
Kommentera inlägget här: