ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

Så, då är man precis som alla andra då.

Kategori: Vanligt

Jaha ja. 

Tror att man är någon, och vill ha lite bekräftelse. Jag tänker berätta om mina önskningar och förhoppningar, mina drömmar och mina mål. Jag förstår att mitt liv inte är mer intressant än någon annans och att det här egentligen är meningslöst. Jag vet inte varför jag gör det här.

Men det här var i alla fall min dag:

Skolan, och snart lov. Det är vad alla väntar på. Alla är otåliga och trötta och irriterade. Den snöfria atmosfären gör ingen lycklig och den gråa himlen förvandlar vår vinter till ett helvete. Det är kallt hela tiden och jag är rastlös och uttråkad.

Jag önskar att något kunde häda. Jag önskar att S ska komma fram och prata med mig. Men han är så upptagen och unnar mig knappt sina varma ”Hej” längre.

Jag vandrar mållöst runt i regnet och är inte på väg någonstans.

Jag önskar att jag hade något att berätta.  

 
Kommentera inlägget här: