ayouth.blogg.se

Ny bloggare. Tjej på 15 år. Jag antar att jag är lika ointressant som alla andra, idén är nog bara att skriva av mig (på ett annorlunda sätt)

Imorgon är det julafton

Kategori: Vanligt

En lugn dag och klockan är ännu bara halv 4, vilket betyder att det börjar mörkna. Mina rutor fångar dropparna och immar så att det blir svårt att se ut. Himlen glädjer inte mig med dess olika nyanser av grått. Hahah, nu kom jag att tänka på medelålderskvinnornas smygporr, Fifty shades of grey. Himlen speglar den boken just nu. 

Träden suddas ut i konturerna, det är sorgligt att titta på. 

Jag tänker på S, ibland känns allt så närvarande. Sen vet jag att jag egentligen inte känner honom. Jag vet knappt vem han är. 

Det är snart jul. Min andra jul. Jag har inte köpt julklappar än. Borde gjort det idag. Men jag orkar inte. Fan. 

Finns det någon mer där ute som kan relatera? Förmodligen inte. 

Jag är ensam.

Jag har dratt ner på maten, jag är så oattletisk som någon någonsin kan va.

Till frukaos åt jag ca 153 Kcal,

till lunch ca 188 Kcal

och nu åt jag en Low Calorie Bar 200 Kcal. 

Hoppas det går vägen, jag vill vara smal. 

 
 
Kommentera inlägget här: